Hur lång tid??

Verkar ju vara populärt med tävlingar på bloggar... Så kanske skulle man ha en? Ni kan ju få gissa hur lång tid det tar för mig att ta mig ner till Tidaholm på fredag, Vinnaren bjuder jag på kaffe;-)

Vilade från träning igår då min kropp var stel som satan!! Nacken och bröstmuskeln är värst, kan inte svälja utan att det gör ont i nacken... Något bättre i dag men långt ifrån bra:-( Men ska försöka ta mig ut och rulla lite idag för att mjuka upp gubben en aning.
Är också inne i en ätarperiod så till helgen är det en tung norrlänning som kommer ner, får försöka vara lätt och snabb till Borlänge. För där vill jag köra bra!

Kommentarer

Anonym sa…
jag tror det tar 13 tim och 25 min om du kör lagligt ;.))
Anonym sa…
GT som gissa 13 tim och 25 min..glömde skriva namn!!! :.))
stefan sa…
Jag säger 14 tim
Anonym sa…
Hoppas ni har fel...;-)
//Samme

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack