Mer SM..

Tänkte avsluta SM för detta år med ett litet inlägg.. Har väl varit lite väl bitter över resultatet, sa ju innan att en topp 5placering vore bra på den här banan. Så en 4e plats är ju riktigt bra då:-) Fast man vill ju alltid nå högre, och då jag kännde att benen var bätttre än jag trodde så...
Det som svider lite också är mina tankar under och innan loppet.. Blir så jäkla bekväm!! När jag kämpat mig upp på till 4e platsen så var mina tankar att  nu så håller vi denna placering, istället skulle jag ha tänkt nu ökar vi upp till tredje plats!! Tror att jag måste våga trycka mer på mina "bra" ställen på banan. Men detta är ju sånt jag måste träna på också och det gör man ju genom att tävla, så det är väl bara att tänka mer aggresivt nästa tävling.

Foto: Lite kvällsfiske i stugan:-)

Har nu haft ett par lugna dagar i stugan för att ladda om mot årets stora tävling, VM i September.. Så nu kommer all träning att riktas mot detta. Kanske skulle man lägga ut lite bananskal på banorna så man tränar miljöspecifierat också;-) Kommer bli mkt backträning iallafall!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift