Nu nöjd norrlänning mot VM

Har blivit mer och mer nöjd över min insats på SM, är väl kanske inte altid så bra att ha en lång bilresa att älta loppet på hem... Men nu kan jag se det som var bra och dom som slog mig är helt enkelt bättre än mig än, men jag ska bli snabbare:-)
Nu har jag lagt om focus mot Brasilien, jäklar vilken resa det kommer bli:-) Åker ju främst dit för att få mer erfarenhet och för att ha skitskoj, men vill även göra ett bra lopp. Så nu kommer det bli mer backträning, för att öka styrkan lite. Sen ska väl även toppfarten trimmas lite, hoppas kunna komma till Brasilien i mitt livs form.. Kanske kan man då få till en topp 7 placering, fast det är ju lite svårt med placeringsmål då kollen på motståndet är obefintlig...

Hade nån tanke om att skriva lite om varje träningspass fram mot VM, vet inte om det är intressant men ni kan ju hojta till om det blir tråkigt. Sen kanske jag råkar missa nått pass men ska prova att få med allt..

Igår var det ett lätt rullpass på MTB-hojen, rullade ut till bocksliden och körde upp en gång för VM-backen. Ville ta tid på hur lång tid en gång upp tar, det tog 6.50 att köra dom 150höjdmetrarna. Sen var det bara att rulla hemåt igen. Var ute i totalt 90 min och njöt för fullt:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift