Packar

Packar för fullt här hemma nu, blir en del prylar som ska med.... Men det känns alltid som man glömmer nått, men tror det viktiga är med. Sen ska man ju ta sig ner också, 130mil enkel väg är det... Kommer först att köra ner till Gunnar i Norrtälje och sova där, sen kör vi resten på Lördagen.
Planen är att jag ska hinna provåka banorna lite under Lördagen, det kan nog behövas... Det jag har sett av banorna gillar jag inte fullt ut, men en riktig cyklist ska ju kunna bemästra alla typer av banor.. Sen är det nog så att den med bäst ben vinner hur som helst.
Ska bli väldigt intressant att se vem som åker snabbast runt denna bana, mina palltips går till Ville, Sommis och Johan Andersson. Sen kommer det nog en del snabba Göteborgare som nött banan ordentligt. För min egen del har jag inga större målsättningar utan ser det mer som en nystart med tävlande innan VM. Har ju inte tävlat sen Borlänge och det var ju ingen rolig historia direkt...
Men ska göra så gott jag kan iallafall!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift