Dubb

Måste på med dubbdäcken på vintercykeln nu för att kunna träna någotsånär säkert ute.. För nu är det isigt ute! Så det blir väl dagens uppgift att få pansarvagnen i cykeldugligt skick. Sen ligger jag efter i trädgårdsuppgifter och husgrejer som ska fixas, måste nog korta ner den listan lite också. Sen vill jag träna också men får se om det blir nån tid och energi kvar för det.
Gårdagens träning bestod av klassikern 4*4 och på det körde jag en fyra med 45/15, var inte det pass som skulle köras men det har ju inte ett enda pass varit den här veckan...

Verkar också som att jag fått sälja min MTB, kommer bli med sorg som jag packar ner den om han vill ha den. Men måste ju ha pengarna för att fixa ordning nästa års hojar..

Lätt sadel.. Nu måste bara jag komma i samma form!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack