Träning V41

Den här veckan har träningen börjat flyta på lite mer och jag har kunnat börja träna nästan helt utan smärta igen:-) Har dock varit riktigt trött men går man inte och lägger sig i tid blir det ju så... Så för att kompensera sömnbristen har jag ätit mkt istället, då har man ju nån typ av energi i kroppen iallafall;-) Om jag räkna med kvällens planerade träning så hamnar veckosummeringen på dryga 11tim, av dessa så är nog 6-7tim träning just under tröskeln. Så mkt tid har lagts där och det är ju ingen träning man blir pigg och alert av, men tror på att tröskeln är grunden som man ska stå på. Och ju mer jag kan skjuta den uppåt i registret ju bättre är det ju, pigg och alert ska man väl vara på sommaren:-)
Sen är det ju så att jag inte har tid att köra distans i 4 tim, så då tror jag på att köra så hårt man orkar i 1 tim istället. Försöker ju alltid få ut så mkt som möjligt av den träningstid som jag har till mitt förfogande...

Nästa vecka blir också en relativt hård vecka men efter den kommer det en lugnare vecka, kör 3 hårda veckor följt av en lugn för hinna vila lite. Så kommer hela vintern att läggas upp om allt flyter på som det ska...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack