Seg..

Idag gick det riktigt tungt ute på hojen, har sällan kännt mig så seg!! Känndes som bromsarna låg på och att jag vägde 100 kg, kunnde inte alls ta i som jag ville. Men jag gjorde så gott jag kunnde och kämpade på så gott jag kunde, tanken var 90 min just under tröskeln. Nu blev det istället 90min lite för långt under tröskeln, men bättre att ha tränat nått än inget alls!!
Får hoppas att kroppen vaknar på bättre humör imorgon..

Annars har det varit en riktigt fin dag trotts dåligt väder. Var ute med barnen och cyklade lite, var på skolan och körde lite i "Crossen" som den tydligen kallas:-) Jag skulle nog behövt lite mer tid i en sån när jag var ung, då kanske jag skulle kunna hålla mig kvar på cykeln lite oftare...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack