7år

Idag för 7år sen kl 10.30 föddes min numera stora pojke, känns lite absurt faktiskt! När man är mitt upp i allt detta med småbarn, jobb och allt som ska fixas här i livet är det lätt att glömma hur lyckligt lottad man är. Oftast gnäller man över hur mkt det är att göra och att allt är jobbigt, men jag känner mig väldigt previligerad! Jag har 2 underbara barn som jag älskar över allt annat, och snart har jag 3st :-) Visst är det mkt ibland men det är verkligen värt det, för det är ju trots allt ett av livets mirakel!
Idag firar vi Christoffer 7år och sen hoppas vi att hans lilla syskon behagar att komma ut, och att det går bra!
Ta vara på varandra där ute!

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, ungarna är bra härliga...Ibland ;)
Hur länge har "ni" gått över? Trodde ni skulle föda runt cx-sm och det var väl en månad sen..
//Jimmie F
Anonym sa…
1 vecka över just nu... Sm låg lite nära för att jag skulle våga mig 75mil bort en hel helg, inte så snällt att lämna en höggravid kvinna ensam med 2 barn heller:-)
//Samuel

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack