Hur sjuk

Undrar hur sjuk i huvet man är när man faktiskt tycker att den period som är nu har sin charm, det är ju mörkt, kallt och allmänt eländigt... Sen ska man hinna träna lite också mitt i allt. Men klarar man sig genom detta så vet man att man gillar det man gör, sen så är man ju grymt motiverad att cykla ute där i Maj:-) Visst är det tungt under vissa veckor när solen knappt kommer upp och man ska köra hårda intervaller i garaget, men man vet ju varför man gör det.. Gäller ju bara för alla att hitta vad det är som motiverar en, för mig handlar mkt om att jag vill ta reda på mina gränser. Hur mkt orkar jag, hur snabb kan jag bli? Att ta reda på det driver mig genom vintern. Sen  försöker jag planera in nån rolig tävling som man kan träna mot och se fram emot, dom senaste 2 åren har det varit Masters VM som drivit mig. 2014 blir det ju inget sånt för mig, men jag har en annan tävling till 2014 som mål. Vilken det är håller jag för mig själv ett tag till, detta då risken att det inte blir nått nog är rätt stor. Men för mig räcker det gott om man kan drömma om det under vintern, för då driver det mig att kämpa på:-)

Vad är eran drivkraft??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack