Lugnt och stabilt.

Blivit en barnblogg detta.. så får väl ta å skriva nått om träning också:-) Har denna höst kännt mig ovanligt stabil rent psykiskt, vågar lita på att jag tränar rätt helt enkelt. Det är ju pga jag har hjälp med den biten:-) Har tränat lugnare än tidigare denna höst/vinter, tidigare år har jag hetsat på med hård träning väldigt tidigt. Vilket oftast resulterat i att jag har mina wattrekord i slutet av februari, vilket väl kanske inte är optimalt.. så hoppas på att det blir bättre iår. Sen känner jag mig rätt lugn med att jag inte har så stora prestationskrav på mig själv till 2014, kommer helt enkelt vara nöjd med om jag kan vara med och tävla. Så på det sättet är det skönt att inte ha dom perfekta förutsättningarna:-) Känns liksom som att allt man klarar av blir en bonus:-)

Än så länge har träning flytit på enligt schemat, är väl nu som problemen kan komma att dyka upp. Men det löser  jag eftersom dom kommer:-)  Gäller att få till dom nya rutinerna där hemma nu först, sen fixar det andra sig eftersom tror jag. Just nu svävar man ju omkring på moln, känner mig otroligt lyckligt lottat:-D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack