Tack

Igår hade jag en lite sämre dag, men satt på kvällen och gick igenom kommentarer mm på mina sociala medier efter olyckan. Otroligt många som varit inne och peppat, stöttat och tröstat mig. Känner att jag inte tackat nog nog för det, för det har varit otroligt värdefullt. Hade faktiskt missat några kommentarer och glömt några, jag var ju rätt hög ibland där i början... Så ni ska alla ha ett otroligt stort tack, det betyder mer än ni tror!!

Ni som hälsat på mig på sjukhusen, och snackat bort lite tid ska ju också ha tack!

Min familj och nära och kära som hjälper mig nu ska också ha ett jättetack!

Sen vill jag ge all sjukvårdspersonal på Långalugnet, falulassaret och Lycksele lasarett ett stort tack.

Tillsist även ett stort tack till Anders Höjer och Lasse Casserstedt, som stannade och avbröt sina lopp för att hjälpa mig!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...