Fånge..

Skrev inget igår, beror väl mest på att jag är less på att skriva om hur ont det gör mm. Gnäll har ju ingen blivit glad av... Men är inne i en tyngre period nu, vill så mkt men inget går ju.. Christina sa igår till mig att du är ju en fånge i din egen kropp, det stämmer rätt bra just nu..

Idag känns det lite bättre, men har liksom ont överallt i kroppen numera.. Det positiva är att jag i morse klarade av att cykla på Monarken i 10min på 55w med båda benen, fick ta ett par pauser med högerbenet. Men att bara få runt benet är ju ett framsteg, sen att jag får ont direkt jag trycker lite har jag räknat med. Så ett framsteg men ändå en påminnelse om hur långt det är kvar... Fast har bara gått 23dagar än, måste hela tiden påminna mig om det..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift