Tuff helg

Varit en mentalt jobbig helg, att se andra tävla och göra det man själv vill tär lite.. Känns också som jag står still i utvecklingen med benet, händer inte alls så mkt jag vill. Är så mkt jag inte har koll på och är en massa frågetecken, smärtan håller på kvällarna att ta kål på mig också. Sover bara några timmar per natt, så det tar också på humöret. Försöker hela tiden se det positiva och peppa mig själv, men är svårt just nu... Försöker kolla cyklar och utrustning som jag ska cykla på sen, men vet ju inte om nån vill vara med och stötta nästa år än heller. Så kan ju bli precis hur som helst, svårt att planera nått då. När dom negativa tankarna tar över så inbillar jag mig att det nog blir att shoppa hoj på biltema, kommer ju inte direkt ha några resultat från iår...

Ska försöka vända den dåliga spiralen idag och försöka tänka mer positivt, skulle även vara skönt att få Habiten såld!  Får väl rea ut den snart...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift