3v

För 3v sen vaknade jag upp i Falun och kände mig rätt hoppfull, vad som hände sen vet ni ju.. Har alltså nu gått 3v av läkningen, går inte riktigt så snabbt som jag vill. Men det gör det ju aldrig.. Förstod ju att detta var en allvarlig skada, men trodde att smärtan skulle försvinna snabbare. För den är hemsk, man blir så trött av den. Men den gör ju också att man inte kan sova, så allt är som i en dimma av trötthet. Trodde jag skulle klara det mentala rätt bra, men även där är det väldigt upp och ner. Inte bara från dag till dag utan det skiftar under dagarna, ibland känner jag att det inte kommer gå.. Men sen 2h senare planerar jag hösten lopp, och tror stenhårt på att kunna köra då..
Vet inte riktigt vilken inställning jag ska ha!? Ska jag försöka komma tillbaka snabbt eller ska jag bara släppa allt och kanske ta 1-2år på mig? Sen vet jag ju just nu inte om jag har några sponsorer kvar efter året, så är rätt mkt som oroar mig. Blir ju inte bättre av att gå omkring och tänka på sånt, men är svårt att inte göra det då man har mkt tid till att just tänka.

Idag blir det en dag som alla andra just nu, lite rehab nån promenad kanske. Är ju lördag så barnen är hemma hela dagen, så ska försöka vara med dom en del. Tror det står djurparken på planeringen för dom, men det kommer jag inte palla med. Så då får jag vara hemma i soffan, förbannat trist att inte orka göra sånt med familjen. Kan bara hoppas jag är bättre tills semestern börjar om 2v, annars blir det trist...

Nästa inlägg får bli nått muntrare tror jag, får dra ihop nått med lite träningstips :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack