Tolvtjärnsloppet

Idag går ett av mina favoritlopp, Tolvtjärnsloppet i långviksmon. En fin bana i ett vackert område, härlig atmosfär brukat det vara också. I år är jag ju inte där, ville åka dit och bara vara där men jag klarar inte av att sitta i en bil än..
Så nu sitter jag hemma och försöker att inte bli bitter, svårt då jag så hemskt gärna ville köra!!
Det enda jag vill nu är att få cykla, när det äntligen är snöfritt, torrt och fint i skogen. Ja då är jag utan ben, nästan så jag längtar till hösten då jag förhoppningsvis kan cykla igen..
Jag vill tillbaka så fort det bara går, ska boka tid hos sjukgymnast på tisdag. Vill börja lägga upp en plan, och få mer konkreta mål. Jag har en egen plan med ett mål, men om den är realistisk vet jag inte. Vill väl veta om det är möjligt, och hur jag ska göra. Mitt mål kommer jag behålla för mig själv denna gång, men vägen dit ska jag bjuda på :-) Både med och motgångar.. Det jag önskar mest nu är att svullnaden och smärtan ska lägga sig nog mkt för att möjliggöra att börja med rehabilitering på riktigt, för nu står man ju bara och stampar på samma ställe. Har idag gjort mina tåhävningar och små böjningar av höft och knäleden, så gör jobbet jag kan. Något som däremot går dåligt är sömnen, kan inte sova mer än ett par timmar per natt.. Så man är i en ständig dimma!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack