Cyklat ute...

Exakt en månad efter benbrottet cyklade jag nu ute i skogen, går inte snabbt men bara att det går är skitskoj!! Kan inte stå och trampa, så man får planera sin körning rätt bra. Tål inte heller några överraskningar i cyklingen, har liksom inget att hålla emot med... Visst gör det ont när jag cyklar, men tror detta är bästa rehabiliteringen jag kan köra. Har ju längtat som en galning efter detta nu, så kommer försöka ta mig ut ett par gånger i veckan. Benet får avgöra hur mkt det pallar med :-)

Kommentarer

Unknown sa…
Va härligt att du äntligen kan komma ut på cykeln i skogen!

Helt klart en milstolpe! Ta det lugnt bara! Inga spd-vurpor nu!

Hoppas din fortsatta rehabilitering går lika bra��

/ David
Samuel sa…
Tack så mkt!
Ja jag tänkte tanken på att en spd vurpa skulle göra rätt ont..:-) Jag såg till att köra väldigt lungt och välplanerat. Imorgon blir det vilodag så benet får återhämta sig :-)
_Nik_ sa…
Man tänker lite på dig när man se denna bild:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/55/b5/51/55b551bfa7e05c39e32972920940e16c.jpg

Cyklister måste vara stenhårda, bra jobbat...


/Nik
Samuel sa…
Haha!! Ja jag var ju fotbollsspelare tills jag var 25, rätt skön sport..
Nu får man bita ihop och köra:-)
Andreas sa…
Bara en månad efter en så pass brutal krasch är du ute och kör igen. Kan inte annat än imponeras. En sann kämpe är vad du är.

Gratulerar! B)
Samuel sa…
Tack så mkt Andreas!
Haha, är det redan en månad, du har cyklat mer än mig denna månad
Samuel sa…
Du cyklar garanterat snabbare ändå än mig just nu Stefan
Jag skulle inte sätta alla mina pengar på det oddset faktiskt :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift