Om jag haft råd..

Finns en sak jag verkligen skulle vilja göra inom cyklingen som jag inte gjort, ge det en chans att se hur snabb jag skulle kunna bli på lvgtempo. Den grenen har alltid lockat, med kampen mot klockan och sig själv. Prylarna är ju också roliga, och sen borde det passa min fysik helt ok. Sen skulle jag ändå kunna köra långlopp på Mtb, om man nu vågar det igen. MEN tempo är ju svindyrt, prylarna kostar ju en förmögenhet! Så tyvärr blir det nog ingen sån satsning, för vill inte lägga Mtb helt åt sidan. Och att köra båda grenarna skulle bli för dyrt, men skulle det finnas nått cykelföretag som vill låna ut en tempohoj så kör jag. Blir benet helt ok så borde jag i teorin kunna slåss om topp 10 nästa år.. Det vore ju nått för en gubbe :-) Men som sagt tempo är ju en materialsport, och utan material går det inte.. Så får nog hålla mig på stigarna.

Idag ska jag fira midsommar med familjen, blir väldigt traditionellt med besök på gammplatsen här i Lycksele. Där är det midsommarstång, dans och stövelkastning :-) Sen blir det middag med min sambos del av släkten, och för en gångs skull kanske jag kan unna mig ett par öl..
Glad midsommar till er alla!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift