Skönt, jobbigt och ledsamt..

Tog i morse en promenad med kryckorna i skogen, var ute i 30min men gick så sakta att strava tyckte jag rört på mig i dryga 7min... Blev väldigt trött i benet på slutet, så gick kanske lite långt men nu blir det vila i soffan nån timme. Kanonväder här nu så var väldigt fint i skogen, mår mkt bättre av att få vara ute där. Så var välbehövligt för skallen att få komma ut, men blev också lite ledsen faktiskt. För började tänka på vad jag missar just nu, har ju längtat som en galning hela vintern efter detta. Torra fina stigar och varmt ute, då skulle jag ju vara ute på cykeln och flyga fram i skogen. Har ju tränat hela vintern just för att kunna göra det, var ju nu man skulle få belöningen liksom. Istället får man nu bara slita ännu mer, så glädjen över att vara ute försvann där...

Nu blir det att parkera arslet i soffan igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack