Knarkare..

Igår skulle jag halvera dosen morfin jag stoppar i mig, gick bra fram tills middagen ungefär.. Då kom smärtan och även frissan, låg under täcket i soffan resten av kvällen. Fick frågan flera gånger av min sambo om vi var tvungna att åka in på sjukhuset, gissar att jag inte såg pigg ut.. Somnade till flera gånger under kvällen, trotts att barnen sprang omkring mig. Det är inget jag brukar göra, speciellt inte samtidigt som jag har skitont.. Mådde alltså riktigt kasst!! När jag gick och la mig tog jag en morfintablett för att kunna sova, gick väl rätt ok.
I morse kändes det som vanligt igen, så fortsätter med halva dosen nu. Hoppas att kvällen blir bättre idag bara, för igår var det inge skoj.
Var även och plockade stygnen igår och kontrollerade såren, stygnen åkte och såren såg bra ut. Inga infektioner än så länge, så hoppas slippa det. Med tanke på storleken på antibiotikatabletten så borde jag klara mig, känner mig som ett vandrande apotek.. Men idag slutar jag med antibiotikan, så en tablett mindre nu.

Fick igår ett blombud, hör inte direkt till vanligheterna att dom knackar på hos mig. Var klubben som skickat dom, det värmer och stärker mig när jag får det stödet. Så det räddade min dag igår, stort tack för det Obbola Ik. Ni är bäst!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack