En ovanlig fredag

Var en ovanlig fredag igår, var ju ledig pga begravningen av mormor. Började dock dagen med att följa Christoffer till skolan, han hade friluftsdag så mkt packning. När jag kom hem därifrån gick jag in i garaget 10/20 i 30 min fick bli morgonens träning, sen dusch och hoppa i kostymen.

Begravningar är aldrig roliga, men den var mkt vacker. Hade även fått äran att bära kistan och hissa ner henne i graven, fixade det utan att göra bort mig. Efter detta hämtade jag barnen som fick följa med på fikat efteråt med alla släktingar, vilket är rätt många då mormor hade 6 barn och alla dessa har några barn och många av dom har också hunnit få barn. Tyckte jag hörde att hon hade 18 barnbarn, vet inte om det är rätt siffra men många är det iallafall :-)

Efter detta var det hem å laga mat, när alla ätit sig mätta var det ut i garaget igen. Men nu för att skruva ihop sonens nya cykel, en Merida Dakar team Jr. En riktig kanonkul och han blev så nöjd och stolt, sa att han skulle cykla alla dagar i sommar. Så nu har jag träningssällskap:-D blev även lite provkörning på dödsisen.. Sen in för fredagsmys till let's dance, men jag drog istället ut till monarken för dagens andra pass. Blev 4or med sliten kropp och knopp, så täckte över wattdatan och körde efter känslan. Blev då inte nått rekordpass, men visade än en gång för mig själv att när jag är dålig iår så är jag ändå lika stark som när jag var bra ifjol:-) Skönt att vara så stabil, ska väl se till att höja toppen lite till innan tävlingarna bara nu:-D

Sen blev det godis och Tv resten av kvällen innan jag vid 24 släckte lampan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack