Merida Big Ninetynine, Sammestyle..

Har pillat lite på Big99an, nu börjar den vara redo för säsongen:-) Har bytt väldigt lite på den då det mesta är på topp direkt ur kartong, tror nog att det är jag som sätter gränserna för hur fort den kommer gå även i original. Det jag bytt har jag mest gjort för att få den mer förgmatchad, för sånt gillar jag.. Den största skillnaden är hjulen, kommer tävla på mina AX hjul:-) Kör även med 52mm breda Dugastdäck, vill ha så mkt däck dom möjligt. Gillar komfort:-) Hoppas på att Fulcrumhjulen som Multivan Merida gänget kör på kommer till nästa år, för dom ser grymma ut!! Skulle även vara bekvämt med kanttråd , så man kan byta däck lite snabbare..

Det jag kommer byta framöver är att alla svarta buntband kommer bli gröna, och trissorna på bakväxeln också kommer bli gröna:-) vikten på den just nu är 8.92 kg..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack