Knäckt

Skulle ha en vilodag igår, men då ringde pointer och ville testa sin nya lampa. Självklart ställer man upp då.. Så vid 20.00 var jag ute, tog vinterhojen med värsting dubbdäcken. Han sa ju att det skulle bli ett lungt pass... In på förstagrusvägen insåg jag att detta blir slitit, det var som att ta ett lerbad. Då det nästan bara var grusväg vi körde så blev det mkt lera, skulle haft en CX-hoj:-) Efter drygt 90 min började jag få lite energibrist, var sällan under 160 i puls så det blev lite slitit. Tog mig hem med hedern i behåll, men hade vi varit ute i 15 min till så hade jag varit tvungen att lägga mig på rulle.. Fick ihop 2tim och 10 min och var riktigt fikasugen när jag kom hem. Blev ett par mackor med pesto och rökt älghjärta på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack