Motivation

Tog mig ut på riktigt fina vintervägar igår, solen sken och temperaturen låg på nollan. Perfekta förutsättningar alltså.. Men jag var riktigt seg, hade jag haft tid så skulle det suttit fint med ett 4tim+ glidar pass. Men nu hade jag 90min så jag ville göra det bästa av det, planerade lite tröskelkörning. Efter 30 sek av första var jag beredd att vända hem, fick ta ett pepptalk med mig själv och börja om. Det lossnade efter ett tag och jag fick ihop 25 + 11 + 20 min kring tröskeln. Körde slutet av första och 11an i bockslidenbacken, tar ca 2 min längre med vinterhoj och vinterunderlag än det gör på sommaren...
Idag blir det en lugn hemmadag med familjen och letande efter lite bättre motivation än jag har just nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift