MTB-Hoj

Då säsongen tog slut tidagare än väntat så har jag redan börjat frossa i nästa års cykel. Har ju sålt mina MTB-hojar som jag haft i år, nästa år kommer jag "bara" att ha en MTB. Har under detta år kommit fram till att jag har mest nytta av en heldämpad hoj, det verkar passa min åkstil bäst. Så nästa år trampar jag omkring på denna.
Kommer alltså inte att haka på 29 tums trenden, är väl lite för feg.. Räcker med att det blir en böj på styret.. Sitter även och funderar på om jag skulle ta och boka en tid för test hos Sports Medicine, har vid varje tidigare test hittat saker att jobba på. Men just nu vill jag nog inte veta alla mina brister...
Idag blir det dop då min syster ska döpa sin dotter, hoppas på tårta!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack