TKO

Blev slagen av monarken på TKO på gårdagens försök till dubbelpass. Efter 1min på den första 4an var jag full med syra i benen. Då gick jag in och frossade lös på barnens chokladbollar!!
Första passet gick bättre, det var ett 10/20 block som kördes på den vanliga belastningen. 6kg iviktkorgen sen upp över 120 i kadens på 10orna och trampa bakåt på vilan, detta blir lite jobbigt efter ett tag.

Ska försöka få in ett pass idag oxå, men vilket det blir vet jag inte riktigt. Benen känns fortfarande lite slitna, men allt sitter ju i huvet!!

Kommentarer

Bra kört och kämpat!!! med solen kommer säkert ett bättre imunförsvar, starkare ben och moral... :)
Samuel sa…
Solen och värmen är efterlängtad!! Men är nästan glad att jag inte varit på GC, för då vet jag ju inte hur härligt det kan vara;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack