Cykelhistoria


Tänkte göra en genomgång av mina gammla hojar, när jag ändå inte har nått annat intressant att skriva om... Det här var min första riktiga MTB en Merida Magnesium Elite, köpte den av en duktig junior sm cyklade i Lycksele på den tiden. Var nog vid 2001 och då var den utrustad med full XTR och en Manitou dämpare, visste nog inte riktigt vad jag köpte men det var en mkt bra hoj. Cyklade inte speciellt mkt på den tiden, så den hade mkt förrådstid... Flyttade till Stockholm 2002 och där gick den 1 tävling ute i Hellas, där vurpade jag och slog ut 2 tänder och spräckte läpparna så jag fick sy några stygn. Efter det så cyklade jag inte på ett par år och då skaffade jag en ny hoj. Men ramen blev liggandes och ifjol fick den nytt liv som en nyttig vinterhoj:-)
Fortsätter denna otroligt spännande genomgång med en Scale 20, men det blir vid ett senare tillfälle..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack