30/60 och lite 2012

Blev 30/60 igår, få pass jag blir så trött av som detta. Kör alltså 30sek där jag försöker ligga över 550w hela tiden, sen vila i 60sek. Så håller jag på i 40min, den där vilominuten blir ganska kort i slutet...
Idag blir det cykelfritt, ganska skönt då träningen varit relativt hård i veckan.

Det är väl så här års man ska börja skriva om nästa års mål och sånt.. Ett mål jag har är att kunna tävla lite mer, men då varje resa kostar en hel del så hänger  den frågan på ekonomin.. Ska även fortsätta att ha roligt och prata cykel med andra cykeltokar:-) Resultatmål är ju knepiga då dom även beror på faktorer som jag inte kan påverka, men varje gång jag tävlar gör jag det för att jag vill vinna!! Har tyvärr väldigt svårt att glädjas åt en bra placering, det är lite tråkigt då detta ger en del ångest innan start. Sen vet jag ju att det finns andra cyklister som är bättre än mig och att världen inte går under om jag kommer 12a. Men det är inte den placeringen jag drömmer om när jag sitter på Tc´n och sliter en hel vinter.... Utan det som driver mig under vintern är viljan att komma först över mållinjen, men sen ska jag även försöka bli bättre på att glädjas åt andra resultat för att vinna är ju jäkligt svårt!
Mera mål och osamanhängande tankar om 2012 kommer vid senare tillfälle.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack