Israce..

Igår förmiddag var det +6 grader och regnade här, inte så ofta det händer den sista November... Blev kallare på kvällen vilket innebar en viss halka. Men jag kännde inte för att cykla i garaget utan ville ut å få lite friskluft. Så det var till att kasta sig upp på vinterhojen och hoppas att dubbdäcken skulle räcka till, och som dom gjorde. Fick ett litet släpp men det var när jag spurtade upp för en backe, och berodde nog på att jag är så stark;-) Annars kunnde man köra på som man ville efter vägen, så det blev full gas i 65min. Lyckades få ihop till 92% av maxpuls i snitt under dessa 65min, var trött men hadde ändå helt ok tryck i benen:-)
Under passet fantiserade jag om en varm bastu, men när jag kom hem så var jag för trött för det. Så det blev en snabbdusch och viloläge i soffan istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack