Sista


                                                                        En galning!?

Blev ett utepass igår, hör ju inte till vanligheterna den här årstiden. Nått ännu mer ovaligt var att jag fick 20 min i dagsljus... Körde i 90 min varav 70 var strax under tröskeln, fick kämpa för att hålla uppe trycket idag. Körde på odubbad cross, gick riktigt bra då det kommit en hel del snö som packat åt grusvägarna och gjort dom riktigt fina. Det var -10 när jag kom hem och mina fötter var djupfrysta, smärtan när dom blir varma igen gör att man skulle kunna hugga av dom...
Måste nog fjolla till mig och skaffa elsulor, ska bara erkänna för mig själv att jag blivit gammal och vek först!

Idag ska jag klura ut ett bra nyårslöfte:-)

Kommentarer

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack