Innelördag..

-40 idag så det blir nog till att stanna inne med barnen idag, men att sysselsätta 2 barn inne en hel dag är en utmaning det oxå..

Skulle ha kört dubbelpass igår men efter 8orna som gick tungt.. så beslöt jag att vila under kvällen med en stor påse gott... får se hur jag gör idag om jag vilar som planerat eller kör gårdagens 30/60 pass ikväll när Christina kommer hem.

Skrev ju för ett tag sig om att jag beställt finhjul och gaffel till 29an.. Gaffeln som jag kommer köra med är en German A Xcite, har även bett om att få den customlackad i Meridagrönt. Får se om det går men hoppas på det bästa:-) Ska bli skoj att testa en ny gaffel, kommer ju att kunna jämföra den med Dt-gaffeln som sitter på orginal. Så lite tester under våren kommer nog att göras om nu ingen vill köpa min DT..
Mer om hjulen kommer nog lite senare när jag vet mer om dom, men dom kommer bli fina!! Det jag kan säga är att det nog blir kanttråd iår igen.... Finns ju lite mer 29" däck att välja på då...

Kommentarer

stefan sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift