Super 8..

Körde ett riktigt lustigt pass i söndags, skulle vara skoj att hör den fysiologiska förklaringen till det... Det känndes som att jag knappt tog mig upp för trappen från källaren och in i garaget, klättrade upp på testcykeln som om den vore K2.. Uppvärmningen tokseg, värmde ju hela 3min:-)
Sen när jag drar igång mina 8or så lossnar det och jag sätter nytt PB trotts att jag kör ganska kontrollerat??? Man ska inte lita på kroppen tydligen..
Igår skulle jag köra lite styrkeintervaller, det gick inte så bra men kämpade mig igenom dom på ett godkänt sätt iallafall.

Har nu en hård vecka kvar innan det är lugnvecka igen, så nu är det bara att bita ihop å gasa i 6dagar till. Sen är flås och pustveckorna klara:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack