Motivation

Nu är Januari över:-) Februari är här och det gillar jag, ny hoj kommer ju då!!
Blir även morbror om allt går enligt plan, ska ske idag...

Tränar på med ganska bra motivtion just nu och dom nya målen är satta för 2012, har försökt att inte rikta in resultatmålen mot just en tävling. Finns ju så mkt som kan gå galet då man lägger alla ägg i samma korg. Sen blir det ju lite annorlunda i år då det inte direkt är pallen som gäller...
Ett av målen och det som motiverar mig är att jag vill visa (mest för mig själv) att man kan bli snabb trotts norrlandsboende, avsaknad av träningsläger, jobb, familj, sen start av cykelintresse och gubbvarning... Ska hur som helst bli ett riktigt roligt 2012, även om jag kommer sist i varje tävling ska jag njuta!

Tänkte även skriva nått klokt inlägg om kost vid träning, det verkar ju vara nått som intresserar folk.. Men min teori är nog inte så spännande.. Tror inte på att plocka bort något ur kosten och är mkt skeptisk till nya dieter(alla vill ju sälja nått)... Jag tror på att äta allt och det man tycker är gott! En av dom bästa anledningarna till att träna är ju just att man kan unna sig lite mer:-)

Kommentarer

Anna-Lena sa…

Anna-Lena22 november 2021 15:24
VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
Personliga lån (säkra och osäkra)
Företagslån (säkra och osäkra)
Konsolideringslån och många fler.
Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Vi har ett lån till dig

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack