Sjukdom

Nä jag är inte sjuk, men såg i träningsdagboken att jag åkte på en förkylning idag för ett års sen.. Var då förkyld nästan en vecka. Sen blev jag sjuk veckan innan Borlänge Tour, trodde jag var frisk men drabbades av ordentlig feber under helgen. Hadde då bla bronkit som jag fick ta Antibiotika mot, tränande inte på 2 veckor.... Sen spred sig lite panik hos mig och träningen blev väldigt ostrukturerad, ser när jag tittar tillbaka att det blev fel. Är väl en av förklaringarna till varför SM blev som det blev. Väldigt intressant att kunna läsa vad man gjort, blir ju lite klokare av att påminnas om vad man gjort fel:-)

Vågar knappt skriva om det men gör det ändå.. Kollade när jag senast inte kunnde träna pga sjukdom, det var efter skadan på LL-SM. Så från September 2011 har jag kunnat träna på utan avbrott för sjukdom, det är fan bra det för att vara en småbarnsförälder med 2 barn på dagis!! Nu kommer jag säkert bli sjuk bara för att jag nämnde det.. Men jag hoppas verkligen på att kunna hålla mig frisk nu under våren, och blir jag sjuk ska jag ej bli lika stressad över det som ifjol!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift