Migrän

Vaknade i natt vid halv 3 och trodde att huvet var på väg att explodera, hade fått migrän under tiden jag sov. Att sova var inte att tänka på, men det började släppa på morgonen. Så efter att jag ringt och sjukanmält mig  lyckades jag sova några timmar, fy fan för dettta!! Känns som nån hoppat på huvudet hela natten, nu har jag iallafall fått i mig frukost och ska lägga mig ner igen. Hoppas att det är bra innan kvällen! Att jag nu haft 2 migränattacker på några veckor är ett tecken på att man inte är i balans, brukar annars ha max ett per år..

Gårdagens inlägg blev väldigt välläst, och tack för stödet ni som kommenterade. Ibland är det svårt att inse att det man så gärna vill inte funkar just nu.. Men kommer göra så gott jag kan och kan jag hålla mig på ungefär den nivå jag är på så ska jag då stressa dom i H-30 litegrann:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift