Själamedicin

Fick ett paket igår med ett par fina tubdäck, Dugast Fastbird 29". Känslan av att hålla i ett par fintubisar gör vilken butter norrlänning somhelst på bra humör, var ju lite tråkigt förra året när jag bara körde kanttråd.. Nu har jag 2par findäck, dom här och mina Challenge One är nog likvärdiga. Sen har jag ju också slitåsläng tubisarna från Schwalbe. Blir nog dom som åker på till våren:-)
Vägde mina Dugaster igår, 583 och 587 g vägde dom. Får väl ses som helt ok vikt tycker jag.

Mår lite bättre idag, så kanske håller det på att vända nu:-) Ett par dagar till så är jag kanske träningsbar igen.

Kommentarer

Så trodde jag också, att det hade vänt...39 dagar senare så insåg jag att det var segdraget...
Känner fortfarande av sviterna av förkylningen som började 3:e December...inte för att jag vill slå ner dig i skoskaften, men bara så du vet...
Samuel sa…
Haha där har vi en riktig Norrbottning som talar! Jag har redan intalat mig att jag får vara glad om jag hinner träna nått innan Maj, så allt innan blir bonus;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift