Beroende..

Träning är beroendeframkallande, tillochmed när den är tråkig får den mig att må bättre... Att ta i och bli svettig får mig att känna mig som en bättre människa, bara nån dag utan och jag känner mig mindre värd.. Konstigt det där, men så är det. Så man kommer nog alltid att träna på något sätt, mitt knark helt enkelt:-)

Annars tycker jag det mesta är trist just nu, hemskt väder med massa slask och elände hjälper nog till med det. Man tappar liksom lite inspiration.. Om man sen ska tro allt som skrivs på sociala medier så blir man ju ännu mer deppad, alla andra verkar ju ha det så perfekt... Tur då att jag inte tror på Facebooklycka ;-)

Kommentarer

Unknown sa…
Barmak cykling i dag ojoj så kul, du är välkommen hit
Unknown sa…
Barmak cykling i dag ojoj så kul, du är välkommen hit
Samuel sa…
Lite orättvist är livet ibland;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift