NO more mys..

Blir ibland lite bekväm i min träning och ser till att lägga mig på en nivå jag vet att jag fixar alla intervallerna på.. Därför försöker jag numera att ibland bryta mig ut ur den där komfortzonen, hur ska man annars bli bättre?? Prövade ju fyrorna förra veckan på 425w, resultatet blev ju brinnande ben på sista:-) Nu var det dags igen, men nu med en gammal favorit, 10/20.. Fast nu delade jag upp det i 3 gånger 10min med 5min vila mellan, brukar köra 30-40 min i ett svep. Tänkte nu dra på lite extra, så slängde på 8kg i viktkorgen och tog sikte på 120 i kadens. Gick bra i 2 intervaller men på den sista sjönk jag ner mot 115-118 på slutet, så nu har jag nått att sikta på nästa gång. Man kan ju inte fixa allt på en gång, sen är ju 960w rätt mkt att dra igång 60 gånger... Iallafall för mig:-)

Hinner även med att vara med barnen en del:-) igårkväll var det skidåkning för dom 2 äldre, dom gillade det:-D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift