Veckans fyror

Inte speciellt pepp på fyror just nu, men får se till att vända på det till ikväll för då ska dom köras. Spelar liksom ingen roll vad jag känner innan, så bara att göra det bästa av det. Vissa dagar ska bara betas av liksom... Om ni orkar får ni gissa på snittwatten jag orkar med, priset blir en otrolig ära:-)

Förövrigt lite låg då min mormor just nu är väldigt dålig, vi vet inte hur det kommer gå. Var väldigt mkt med henne i mina unga dar, och hon är en underbar människa med en spännande historia.

Kommentarer

Anonym sa…
450 watt på 4:orna gissar jag på.
Din vikt uppskattar jag till 73-75kg
Samuel sa…
Blev 417 monarkwatt med en matchvikt på 70kg, gör man om det till SRM watt blir det ju nästan 450w:-). Men jag håller mig till monarkwatt,så grattis Stefan

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack