Cykelporr

Tror jag är klar med racehojen nu, blev helt ok tycker jag:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Hej, fråga du får inga kjedjehopp med vanlig xx bakväxel o den fram klingan va är de för märke
Samuel sa…
Har inte tappat kedjan en gång än med den kombinationen, körde även från augusti ifjol med den. Bara för det kommer jag väl få det till helgen;-) Det är en Racefaceklinga.
Anonym sa…
En konstig eller väldigt dålig ställd fråga.
Om du nu cyklar landsväg (landsvägscykel), kanske händer någon gång. Har du samma sitt höjd på mtb och racer eller sitter du lägre på mtb?
Samuel sa…
Förut satt jag nån cm högre på lvg-hojen men nu sitter jag på samma. Vill att kroppen ska få arbeta på samma villkor oberoende av vilken cykel jag sitter på. Det jag gör ibland på Mtb cykeln är att sänka sadeln något vid väldigt tekniska banor, för att få en mer lätthanterlig cykel.
Anonym sa…
Tusen tack för hjälpen,
Nu ska jag bara lista ut hur allt funkar då jag har integrerad på sadelstolpe på min mtb, så jag inte kapar den fel.
Samuel sa…
Ja lite jobbigt att kapa fel.. Men med adaptern kan man ju höja nån cm..Lycka till och kör hårt:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift