Winforce

Merida sverige har ju ett samarbete med Winforce detta år, har nu fått mina produkter därifrån. Norge blev ett första test av grejerna, sportdrycken smakar väldigt mildt och är lättdrucken. Detta är enligt mig perfekt då en söt och sliskig dryck blir riktigt äcklig efter ett tag, energizer krämen var otroligt god!! En lite annorlunda konsistens på den då det är lite nötkräm över den, den ska ha en lite längre upptagningsområde. Vilket gör att energin ska räcka längre, vilket ju är bra:-) ska motsvara en bar, men mkt mer lättsam att äta och smälta för magen. Sen har vi Boostern, tog aldrig den i Norge då jag inte kände att jag förtjänade en extra kick. Men med dubbelt så mkt koffein som i en redbull så lär den ge en jäkla spark i röven, den ska tas i slutet av ett lopp när energin börjar tryta.
Verkar överlag vara mkt bra produkter, och den där krämen längtar jag redan efter att få ta fler gånger. Så jäkla god:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack