2 veckor till

2 veckor kvar av min rekordlånga grundträning, har sen 1 november kört på. Hoppas detta ska få mig att bli snabb i sommar, hursomhelst är jag nöjd över att ha orkat igenom dessa månader.
Men 2 veckor kvar än och denna vecka har jag tänkt utmana mig lite.. Ska köra alla pass på monarken på en watt nivå jag vet att jag inte orkar, om passet är 30min kommer målet vara att klara 20 sen bara överleva sista 10. Detta för att ta mig ut ur komfortzonen, förhoppningsvis blir jag starkare också:-)

Igår var jag ute och rullade i 2h, körde lite på DH banorna ute i bocksliden. För att bättra på utförsåkningen lite, trodde jag skulle fixa ett hopp där. Men den mentala spärren slog till.. Däremot kändes det bättre i dom riktigt branta delarna, så små steg framåt iallafall. Sen blev det ett par hopp i skogen här på furuvik, lustigt det där för det hoppet är högre än det i bocksliden..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack