välförtjänt vila?

Vilodag idag, känns som det verkligen behövs!! Varit ordentligt sliten sista dagarna, så gårdagens träning var tung.. Morgonens 3min intervaller gick väl sådär lagom bra, första orkade jag med 450w. Sen dog kroppen.. Den 5e som blev sista krigade jag mig genom på 420w, så finns att jobba på. Innan middagen drog jag av pass 2, 15st 30sek spurter blev det. Körde vilan i en stege, först 2.30 sen 30sek mindre mellan varje tills det bara var 30sek vila. Då börjar man om på 2.30 igen, detta betyder att man hinner med 15st på 30min. Kort pass men grymt jobbigt då varje spurt körs så hårt man orkar, sista 10sek är hemska på varje... Efter detta värkte benen resten av dagen, så då blir det väldigt lugnt idag:-) Får se om jag hinner fixa lite på mitt lilla dropp, har inte hunnit testa det än. Men snart ska jag se om jag vågar.. 💀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift