På G

Varit en bra träningsvecka detta, allt har kunnat köras som jag velat. Igår var det 60/120 på morgonen, orkade 14st på 7.5w/kg. Den 15e nöjde jag mig med 7w/kg.. Var så full med mjölksyra att det tog bra länge att bli människa efteråt:-)
Verkar lite som att 14st är där jag har min gräns, men nöjd med att nått dit denna vinter:-)

På kvällen blev det lite träning ute, första passet denna vecka i skogen. Körde 10 maxspurter på 30sek, däremellan rullande jag runt en kort slinga som avslutades med ett litet hopp. Måste ju se till att lära mig det där, men hade varit lättare om jag varit 10år.. Gör inte lika ont att falla då:-)

Med tanke på att jag fortfarande ligger i med grundträning känner jag mig rätt snabbt, framförallt är det återhämtningen som känns bättre. Hoppas det är så! Ska också bli intressant att se vad som händer med kroppen i Juni när jag börjar släppa grundträningen, förhoppningsvis ska då benen bli riktigt klippiga:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack