Dålig motivation

Just nu är verkligen motivationen på botten, behöver liksom ladda om nu. Men för att inte börja tappa den lilla kraft jag har tänkte jag igår köra ett tröskelpass, orkade 3 min sen la jag av... Lallade runt pedalerna i 10min efter det, sen tänkte jag att jag skulle köra enbenstramptestet jag gjorde för några veckor sen. 2 min med ca 100 i kadens så hårt jag orkar, så körde jag på 250/200w. Var alltså 50w skillnad mellan benen då, nu blev det 256/250w.. Så på just denna typ av arbete skiljer det inte så mkt nu :-) Däremot är det mkt annat som inte är där, maxstyrkan är kass och även muskeluthålligheten! Men bara att försöka nöta på så ska väl även det ordna upp sig, blir en tuff vinter detta...

Kommentarer

JohanAsk sa…
Du har verkligen rätt mindset för comeback o det kommer gå grymt om du håller i i vinter (vintern är ju dessutom lång där uppe så det måste ju innebära mer försäsongsträning 😊).
Såg ibakgrunden en trave contidäck o då jag antar att du kör tubeless så undrar jag hur i hela h×××××et du får dom täta? Fantastiska däck o köra på men hopplösa att stansa...
Samuel sa…
Tack tack, ska försöka ta det lugnt nu i början av hösten så jag håller ihop hela vintern.
Jag kör med det förstärkta versionen av däcken, dom är rätt lätta att få täta. Men Rs versionen behöver mkt kärlek, men går få täta dom med :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack