Motivation

Vad är det egentligen som driver en att tidiga mornar sätta sig i garaget, och där trampa tills man mår dåligt?? Dessutom gör man det dag efter dag, vecka efter vecka... Jag vet faktiskt inte längre vad som driver mig, utan jag gör det bara :-) Är väl någonstans en önskan om att bli riktigt snabb som ligger bakom gissar jag...

En annan sak som faktiskt driver mig är att visa att det faktiskt går!! Blev väldigt påmind om det förra veckan, fick då höra att det var klokt att jag släppt tanken på CX säsongen. För det skulle aldrig gått bra med benet... Har aldrig varit mer sugen på att faktiskt köra cx nu!! Kan ju inte springa än, men SM är i mitten av november. Borde kunna stappla mig fram rätt bra då iallafall...  Så gjorde upp en plan för att köra i H30, sen insåg jag att jag inte har en cykel för det :-)
Så ska se om jag får tag på en i veckan, annars får det vara.
Huvudspåret är fortfarande att träna på mot nästa år, men vore lite skoj att visa att det visst skulle gå köra cx hyfsat snabbt redan i år :-)

Annars är jag igång med träningen igen denna vecka, dubbelpass igår och hoppas på repris idag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack