Ny vecka

Måndag igen... För många är detta veckan då det är LL-SM, men inte för mig detta år. Hade ett tag en idé om att åka ner och köra, men just nu känner jag inte att motivationen finns där. Tycker inte riktigt om att bara vara med...

Utan jag ska fortsätta jobba för att bli bättre och bättre för varje vecka, ska börja bli lite mer seriös med träningen nu. Styra upp kosten lite också måste jag göra, så man får lite valuta för effekten :-)
Har börjat planera träningen lite smått också för kommande månader, kommer inte bli så stor skillnad mot förra året. Bara några små ändringar, och några anpassningar i början för att kroppen ska orka. Men mitt psyke mår bra av att ha en plan att följa, så behöver den.

Förra veckan var en tung historia, var sliten efter Ragunda 100 en bra bit in i veckan. Sen var inte skallen med heller, var liksom inte skoj med cykling och allt runt den. Men denna vecka ska bli bättre :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack