Bmc Test Center

Sa ju att det händer grejer just nu, och en av dom är att bmc vill satsa mer på mig och Sambike. Ett steg i detta är att göra min butik till ett testcenter för bmc, detta innebär att jag kommer ha en bunt cyklar för provcykling. Kommer ha ett bmctält och cyklar jag kan åka runt med i Norrland, allt för att man ska få prova cyklarna innan man ev köper något. Sen kommer man alltid kunna komma till mig  och butiken för att låna cykel, kommer ha både lvg och Mtb. Så ni som läser här och är medlemmar eller så i olika klubbar i norr, hör av er så bokar vi upp en dag när jag kommer ut till er och pratar träning, cykling, kost, förberedelser och sen testar cyklar 😊 

Idag ska jag ut till bocksliden där dom öppnar liftarna idag för cykellederna där, blir en heldag med cykel och korvgrillning.  Vi drar igång kl 10 och håller på till 15, så kom förbi där och se vilket fint jobb dom gjort. Jag kommer ha med lite cyklar mm att titta på, inte hunnit få testcyklar än men man kan ändå få prova några av dom jag har 😊

Kommentarer

Johannes sa…
Wow, kul! Det blir kanon. Kommer garanterat vilja testa en del =)
Samuel sa…
Kommer ha riktigt fina cyklar att testa, både lvg och Mtb
Anonym sa…
Blev det inget varv runt Vättern?
Samuel sa…
Nä tyvärr inte, blev tvungen att prioritera bort det.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack