Jobbe..

Ja just nu är det mkt jobb, har ju mitt vanliga jobb som är 40h i veckan. Sen har jag Sambike som växer och växer, trodde aldrig i Januari att jag skulle sälja cyklar som jag gör. Riktigt roligt och man märker att det är drag kring sporten, sen är jag glad över att folk verkar gilla kvalité 😀 Idag eller imorgon kommer ett stort lass med cyklar, 13st är det i den levereransen. Så blir en del montering då det är några ivriga cyklister som väntar på sina hojar, fast tycker det är riktigt skoj att montera ihop riktigt fina cyklar. Så ser framemot att dom kommer så jag får sätta igång, och sen få leverera dom till personer man vet kommer få mkt skoj med dom.

Mellan allt detta ska jag ta hand om familjen och träna lite, så jag har rätt fullt upp. Därför har bloggen blivit lite lidande, ska försöka hålla den igång på ett bra sätt också. Igår var jag helt slut och hade ingen tid för träning, men lite tid finns ju alltid och lite träning är bättre än ingen alls... Så blev ett snabbt monarkpass på morgonen, 40/20 i 10min på ca 510w under intervallerna. Totalt tog passet 20min och åtminstone blev jag inte sämre denna dag, utan höll igång systemet och fick den träningen som behövs för att må bra. Har ju tränat rätt mkt och hårt sista tiden, så om det nån dag blir korta pass gör nog inget. Passen som jag körde i lördags och söndags sliter rätt bra också, 2h på 5.13w/kg i lördags och i söndags bla en tjuga på 5.7w/kg.
Idag blir det lite nötning av teknik på fourstroken, och några korta spurter 😊

Sist blir det lite reklam för Sambike, kommer ju bli ett testcenter för bmc och bla kommer denna finnas för test. Den nya Speedfox, det lilla jag testade nere i Italien lovade gott och ska bli skoj att testa i riktiga skogar sen 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack