Pollen

Har sen Falun och Långalugnet varit lite misstänkt att jag blivit lite känsligare mit pollen, har varit tät i näsan i en månad och vissa dagar väldigt trött. Har inte haft dessa problem tidigare, och varit väldigt glad för det. Men nu verkar det som även jag åkt dit, för när jag började använda en nässpray mot pollen mm har det blivit bättre. Så bara fortsätta ta den och hoppas det försvinner helt. För vill ju ha en fullt fungerande kropp!!

Men inte bara elände 😊 Utan hade en riktigt bra midsommarafton med familjen, firades väldigt traditionellt med god mat, dans och stövelkastning mm. Sen fick jag också reda på att min Agonist är rätt rätt nära, så med lite tur kan ni se den ute i Obbola på lördag. Man känner sig så där härligt preveligerad när man är en av dom första att kunna börja tävla på den 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack