Migrän

Skulle ju träna hårt denna vecka tänkte jag, men det har skitit sig totalt!  Måndags var jag så trött och sliten av inget alls, så orkade inte träna.. Tisdags körde jag lite intervaller i garaget, igår skulle jag köra dubbelpass... Fick migrän 30min efter jag vaknat, så sket sig totalt då med träningen. Fick istället omkring som en zombie hela dagen, alltid lika skoj med migrän..
Men samtidigt är detta något som kommer när jag är stressad och trött, så ett tecken på att kroppen inte är helt i ordning. Men är ju inte många veckor kvar på säsongen nu, så försöker köra på ändå. Idag ska jag träna, men vad vet jag inte riktigt...

Även sålt min fourstroke nu, kommer svida att skicka iväg den. Tur att en ny är på väg då.. ☺️

Kommentarer

Petrus sa…
Migrän är ett jäkla skit, brukar få det ett par gånger per år. För min del blir det då att lägga sig i ett kolmörkt rum resten av dagen...
Samuel sa…
Ja jag brukar få det några gånger per år, och tidigare fick jag lägga mig och sen kräkas ordentligt.. Men nu räcker det med medicin och nån timma lugn,men är märkt av det hela dagen ändå..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift